برندسازی فرآیندی خلاقانه و استراتژیک است که به مشتریان بالقوه میگوید فعالیت شرکت شما در مورد چیست: به چه چیزی اهمیت میدهید، چرا باید با شما کار کنند و از شما چه انتظاری میتوانند داشته باشند. پس از شروع کسب و کار یا ایجاد اولین محصول خود، ساختن هویت برند باید اولویت شماره یک باشد. نام تجاری همه چیز را در مورد کاری که انجام میدهید و نحوه انجام آن را به صورت منحصر به فرد تبدیل میکند که مردم آن را به خاطر بسپارند. حتی یک نماد یا تصویر ساده میتواند تداعیهای معناداری را منتقل کند که در سراسر جهان طنین انداز میشود. در ادامه فعالیتهای لازم برای برندینگ و برندسازی دیجیتال که شامل شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، پیامک انبوه، گوگل ادوردز، کاتالوگ و بروشور است را تشریح مینماییم.