خدمات برندینگ وگا وب

برندسازی فرآیندی خلاقانه و استراتژیک است که به مشتریان بالقوه می‌گوید فعالیت شرکت شما در مورد چیست: به چه چیزی اهمیت می‌دهید، چرا باید با شما کار کنند و از شما چه انتظاری می‌توانند داشته باشند. پس از شروع کسب و کار یا ایجاد اولین محصول خود، ساختن هویت برند باید اولویت شماره یک باشد. نام تجاری همه چیز را در مورد کاری که انجام می‌دهید و نحوه انجام آن را به صورت منحصر به فرد تبدیل می‌کند که مردم آن را به خاطر بسپارند. حتی یک نماد یا تصویر ساده می‌تواند تداعی‌های معناداری را منتقل کند که در سراسر جهان طنین انداز می‌شود. در ادامه فعالیتهای لازم برای برندینگ و برندسازی دیجیتال که شامل شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، پیامک انبوه، گوگل ادوردز، کاتالوگ و بروشور است را تشریح می‌نماییم.

طراحی نشانه و لوگو

لوگو نمادی است که هویت برند را برای مخاطب ترسیم می‌کند. لوگو از تصاویر، نوشته‌ها یا ترکیبی از آن‌ها تشکیل شده‌است، وظیفه‌ی ایجاد ارتباط مثبت و موثر با مخاطب را برعهده دارد تا بتواند شخصیت و کارکرد برند را به او منتقل کند. شرکت وگا وب بر اساس نوع کسب و کار شما مناسبترین سبک لوگو را انتخاب کرده تا بهترین شکل نمادین از کسب و کار تان در ذهن مخاطب هک شود.

طراحی کاراکتر

کاراکتر که معادل فارسی آن شخصیت نام گرفته است، در اصل طراحی یک موجود خیالی جدید با ظاهری متفاوت است که در بعضی موارد از حیوانات ، اساطیر افسانه ای و انسانها الهام گرفته می شود. شرکتهای بزرگی مانند اندروید، بیک، چی توز، لینوکس ، شیبابا، استارباکس ...از کاراکتر برای معرفی برند خود استفاده کرده‌اند . کاراکترها بیشترین تاثیر را در تبلیغات و رشد و فروش شرکت دارد. شرکت وگا وب با استفاده از طراحان چیره دست گرافیکی با توان خلاقیت بالا، کاراکتر مورد نیاز شما را ایجاد می کنند.

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ چاپی و کاتالوگ دیجیتال یکی از راه های تبلیغات و اطلاع رسانی درباره کسب و کار شما است و برای هر کسب و کاری مهمترین اصل، برندینگ و تبلیغات است؛ زیرا بدون این ها افراد شما نمی‌شناسند و با خدمات شما آشنا نیستند. طراحی کاتالوگ از گذشته برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات مهم یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی بوده است و با آمدن کاتالوگ های دیجیتال این ابزار بهینه تر و به صرفه تر شده است. این مهم را به طراحان وگا وب بسپارید.


اینستاگرام و تلگرام مارکتینگ

حضور روزافزون مردم در شبکه‌های اجتماعی باعث شده که تبلیغات در آنها مورد توجه قرار بگیرد؛ تلگرام و اینستاگرام مارکتینگ یکی از روشهای درآمد زایی جدید و پربازده است که امروزه از طریق کاربران پر فالوور پیگیری می‌شود. همچنین شرکت‌های مختلف تولیدی، خدماتی و بازرگانی برای فروش محصولات خود از این شبکه‌ها ، استفاده می‌کنند.اینستاگرام با وجود ابزارهای مختلفی که دارد، می‌تواند به خوبی در مبحث مارکتینگ مورد استفاده قرار گیرد؛ برخی از این ویژگی‌ها شامل:
استوری اینستاگرام جذاب و باکیفیت
ویدیو زنده (لایو اینستاگرام) با موضوعات مرتبط با پیج اینستاگرام شما
هشتگ گذاری تخصصی
و … می‌شوند که بستر لازم را برای بازاریابی و تجارت آنلاین را فراهم می‌کنند. شرکت وگاو وب با استفاده از ابزارهای تخصصی شما را یاری می کند تا اینستاگرام مارکتینگ به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.


ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یعنی بهتر کردن رابطه با مشتری به کمک ایمیل و شامل فعالیت‌های زیر می‌باشد:
1. ارسال ایمیل اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها یا محصولات جدید
2. فرستادن خبرنامۀ مقالات یا هر نوع محتوای جدید
3. گرفتن نظر مشتری درباره محصول یا خدمات
4. یادآوری خریدهای تکمیل نشده
5. تبریک تولد یا هر نوع سالگرد
6. ارسال فاکتور خرید
با تمام این ایمیل‌هایی که فرستاده می‌شود، سعی می‌شودمشتری یا مخاطب جدید به دست آورد و مشتری‌های فعلی را حفظ نماییم. هر چند که استفاده از ایمیل برای پیام دادن و کارهای روزمره خیلی کم شده اما هنوز ایمیل تنها راه رسمی و قابل اعتماد ارتباط با کاربران است. به ویژه برندها و کسب‌وکارهای اینترنتی، ایمیل را مبنای کار خود قرار داده‌اند.


گوگل ادز

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت‌ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به رویت مشتریان می‌رسانند. معروف‌ترین شکل Google Ads، تبلیغات در گوگل است. در این روش تبلیغ‌دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می‌کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ‌ها رو انتخاب و به کاربران نشان می‌دهد.


پیامک انبوه

طبق آمارهای رسمی موجود 98% پیامک های تبلیغاتی توسط مخاطبان خوانده می‌شوند که این مقدار، بالاترین میزان بازدهی در میان روش‌های تبلیغاتی است. یکی از کاربردهای سامانه پیامکی برای کسب و کارها، تبلیغات در جهت برندسازی است. معمولاً مشتریان هر صنفی، اولویت و ترجیحشان به خرید کردن از برندی است که شهرت بیشتری دارد و به نوعی معروف‌تر است. پنل اس ام اس ابزاری سریع برای معرفی برند شما دربین مشتریان است. این پنل دارای سامانه پیامکی بامحیط کاربری آسان برای کاربران با سطح های مختلف توانایی است و این قابلیت را می دهد تا به راحتی پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.


ست اداری

یکی از اقدامات مهم برای برند‌سازی، رسمیت بخشیدن و اعتبار‌دادن به یک سازمان و برند، این است که تمام اقلام موجود در آن سازمان و اداره، مخصوص همان برند بوده و لوگوی مربوطه روی تمام اقلام درج شده باشد. شما با طراحی ست اوراق اداری می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید.
این ست می‌تواند شامل هریک از اقلام زیر باشد:
کارت ویزیت
سربرگ A4، سربرگ A5
پاکت نامه A4، پاکت نامه A5
فاکتور A4، فاکتور A5


تبلیغات محیطی

یکی از موثرترین راه های تبلیغات، تبلیغات محیطی می باشد. تبلیغات محیطی، شامل هر نوع بازاریابی است که در خارج از خانه انجام می‌شود تا توجه مردم را جلب کند. اگر شما هم به دنبال راهی برای تبلیغات محیطی هستید می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود را به تیم حرفه‌ای وگا وب بسپارید.
تبلیغات محیطی شامل موارد زیر می شود:
استند تبلیغاتی
شاسی
بیلبورد
تلویزیون تبلیغاتی


طراحی صنعتی

شرکت‌ها و سازمان‌های موفق به دنبال نیازهای جدید بازار هستند و «طراحی» ابزاری است که ما را به این هدف سوق می‌دهد. خدمات طراحی محصول و طراحی صنعتی در شرکت وگا وب در توسعه محصولات جدید و پردازش ایده های نو، سازمان شما را یاری می‌کند. در این مسیر آنچه که خدمات شرکت وگا وب را متمایز می نماید تخصص در طراحی صنعتی و تجربۀ انجام پروژه های متعدد در حوزه های نظیر المان های شهری، دستگاه های کارخانجات، محصولات صنعتی و تاسیساتی است.


سرمایه‌گذاری

شرکت وگا وب به دو صورت در پروژه‌های مشتریان خود سرمایه گذاری می‌نماید که در ذیل توضیح داده شده است:
1) انتقال کسب‌وکارهای سنتی به فضای دیجیتال
هدف ما، علاوه بر یاری ‌رساندن به مشتریانمان در معرفی محصول وخدمات، کمک به رشد مجموعه‌ی کسب‌وکارهاست که در حوزه سنتی فعال بوده و می خواهند در فضای مجازی نیز حضور بهم رسانند. تیم مشاوره ما کلیه اقدامات لازم را برای تحقق این هدف انجام می دهد و در صورت داشتن توجیه اقتصادی می‌توانیم با شما مشارکت کرده و بخش فروش محصولات یا خدمات را برعهده بگیریم.
2) راه‌اندازی کسب و کارهای خلاقانه در فضای دیجیتال
درصورت داشتن ایده‌های جدید و نوآورانه، می‌توانید طرح توجیهی خود را برای ما ارسال نموده، تیم مشاوره ما طرح را با توجه به نیاز بازاربررسی می‌نماید و در صورت داشتن توجیه اقتصادی، با شما جهت راه اندازی آن مشارکت می‌نماید.