خدمات طراحی وب سایت وگا وب

شما برای کسب و کار خود نیاز به وب سایتی حرفه‌ای دارید، که باعث تمایز برندتان شود زیرا داشتن وب سایت، اعتبار برند ما را اثبات می‌کند. براحتی در دسترس مشتریان هستید و هر اطلاعاتی از کسب و کار شما نیاز داشته باشند، به سرعت کسب می‌کنند وحتی خودتان، می‌توانید رفتار مشتریان را در سایت پیگیری کنید که باعث ایجاد یک رابطه قوی و بلند‌مدت با مشتریان می‌شود. از دیگر امتیازات وب سایت خوب، نمایش محصول یا خدمت به بهترین شکل ممکن است. بدین ترتیب برند شما می‌درخشد و مردم از وجود آن باخبر می‌شوند که نتیجه آن افزایش فروش و وفاداری مشتریان است. بیش از 75% از مشتریان، در وهله اول اعتبار سایت را از ظاهر آن قضاوت می‌کنند. وب سایت شما، مقصد نهایی مشتریانی است که آنها را از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌نویسی، بازاریابی ایمیلی و کانال‌های ویدویی، شما را دنبال می‌کنند. شرکت وگا وب، تیمی از توسعه دهندگان، کارشناسان فنی و استراتژیست‌های باسابقه می‌باشد که شما را در مسیر صحیح برای داشتن وب سایتی متناسب، با نیازهای کسب وکارتان قرار می‌دهد.

طراحی وب سایت

در واقع وب سایت؛ یک رابط است که عملکردی را ارائه می دهد. این عملکرد ممکن است فروش محصولات، ارائه محتوای اطلاعاتی، سرگرمی، اطلاع رسانی یا دسترسی به خدمات شما باشد. این عملکرد هرچه باشد، در طراحی باید برآن متمرکز شد. ما شما را در طراحی هدفمند وب سایت‌تان یاری می کنیم تا، اهدافی را که می خواهید به دست آورید، مخاطبان خود را شناسایی کرده و تصویر برند خود را تعیین کنید. گام بعدی اجرا و پیاده سازی وب سایت است، شرکت وگا وب دو پیشنهاد برای تکنولوژی پیاده سازی دارد که در ذیل به نقاط قوت و ضعف هر کدام پرداخته ایم تا با آگاهی کامل، بهترین انتخاب را داشته باشید.

پشتیبانی و آموزش

پروژه‌های توسعه وب سایت، شامل مراحل متوالی تحقیق، طراحی، توسعه، آزمایش، راه اندازی است. اما یک مرحله وجود دارد که قبل از راه اندازی سایت جدیدی انجام می شود که آن آموزش است. آموزش مشتریان برای استفاده از وب سایت خود، یک مرحله پروژه فوق العاده مهم است. تا افراد بدانند روزانه چگونه از وب سایت خود استفاده نمایند و پشتیبانی های لازم برای بهبود عملکرد سایت صورت می‌گیرد.

دامنه و هاست

تجربه خوش میزبانی!
با استفاده از سخت افزارهای جدید و قدرتمند در بهترین دیتاسنترهای جهان و تنوع سرویس ها در کنار پشتیبانی حرفه ای کارشناسان ما، باخیال راحت بر روی پروژه خود تمرکز کنید!

سئو سایت

سئو به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو می‌باشد و فرآیندی است که برای بهینه‌سازی پیکربندی فنی، محتوا و لینکهای یک وب‌سایت به‌کار می‌رود تا صفحات آن به راحتی در جستجو نشان داده شود و نتایج جستجو، مرتبط‌ با نیاز کاربر باشد. در نتیجه با رعایت فعالیت‌های فوق، موتورهای جستجو رتبه‌بندی بهتری به آن‌ سایت می‌دهند. هم اکنون وب سایت خود را به کمک وگا وب بهینه نمایید تا بهترین نتیجه را نسبت به رقبا در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید.